درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

مهربانم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مهم ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بمان

کنار حوصله ام بمان

نباشی

دلم که هیچ

دنیایم هم تنگ میشود

حدس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کاش

کاش خدا می اومد و میگفت :

دیوونه ام کردی، بیا اینم چیزی که می خواستی…!

برگرد ...

مــن و ایــن دلــنــوشــتــه هــای پــرتــ و پــلــا...
مــنــطــق ســرمــان نــمــیــشــود...
بــرگــــرد...

من از اینجا دارم میرم لطفا برگرد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عاشقی

عاشقی آنست که بلبل با رخ گل میکند

صد جفا از یار می بیند تحمل میکند

....

از پیشم نرو

دلم گرفته

دلم امروز بد جور گرفته

دلم امروز بدجور هوای تو تو سرشه

دلم امروز بد جور برای شنیدن صدات بی تابه

نمیدونم چیکار کنم

دیگه حالم امروز بد جور خرابه

کاش حد اقل صدای نازتو میشنیدم

دلم بارونیه برات


بی وفا کجایی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اوووووووووووف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

sms

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مهمونی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.