درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

خواب


خواب دیدم دوباره با همیم ،
از خنده بیدار شدم و دیوانه وار به اطراف نگریستم ؛
چشمانم پر از اشک شد !

زندگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چه معنـــــى دارد

زندگى...!؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !!

بیا تا ....


بیــا با پنجه راه برویـــم روی تـَـن این دنیـــا ...

بگذار خواب بمـــاند و نفهمــَـد از قانــونش گریختــِــه ایم و دِل باختــِــه ایم !

کاش


کاش می شد " فقط "، تو را داشته باشم....
خدا هی بپرسد :خوب، دیگر چه؟؟!
من بگویم :هیچ، همین کافیست!!!

لعنت به ...


لعنت به خیابان هایی که

فروختن مواد در آن آزاد است

اما گرفتن دستی که دوستش داری ممنوع.
..

عاشقانه از ستاره جانم

زمزمه های تو در گوشم
نیمه شب
رقص ملافه ها
بوسه های کوتاه
دوستت دارم های یواشکی
خنده های کوچک
و دستانمان که یک دیگر را آرام پیدا می کنند را


عاشقانه دوست دارم...