درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

عیدت مبارک عزیزم

سال تحویل داره می یاد و من


تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

نوروز مبارک عزیزم 

ترانه خاطره


کارم شده گوش کردن این ترانه در روز به تعداد ... بار

متن ترانه:

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی

یعنی باید باور کنم؟

چه جوری میتونم اون همه خاطراتتو

یه شبه پرپر کنم

یک دو روز نیس آخه

صحبت یه عمره که دارم برای تو می میرم

میدونم محاله

بدون تو نمیتونم یه لحظه رو سر کنم

مگه دوستم نداری که اینجوری می ری بیخیال ما میشی

مگه فکر کردی که من بازیچه ام که یه روز میگی دوستم داری و فرداش میری

آخ چه جوری باور کنم

رفتن تو برام مرگه بدون تو نمی تونم

آخ کی اومد به جای من

افتادم از چشمای تو

نگو لایق تو نبودم

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی

یعنی باید باور کنم؟

چه جوری میتونم اون همه خاطراتتو

یه شبه پرپر کنم

یک دو روز نیس آخه

صحبت یه عمره که دارم برای تو می میرم

میدونم محاله

بدون تو نمیتونم یه لحظه رو سر کنم

************

البته من میدونم که تو منو دوست داری و کسی جای منو تو دلت نگرفته

ولی دلیل فرارت رو نمیدونم

*************

اگه دوست دارین این ترانه رو دانلود کنید کلیک کنید

دانلود

چشم انتظار

چشم انتظارتم عسلم

کجایی

تو رو خدا چشمک بزن

امروز صبح به امید خبری از تو اومدم

دیدم پیامی و خبری ازت نیس

دلم بیشتر گرفت

تو  رو جون من که میدونم برات خیلی عزیزه قسمت میدم

تو رو جون همون کسی که فوق العاده دوستش داری  قسمت میدم

بهم بگو چه اتفاقی افتاده

بهم بگو

به خدا اونقدر بی جنبه نیستم

تو رو جون عزیزت قسمت می دم تو خودت نریز

کار دست خودت میدی

آخه دنیا مگه به آخر رسیده که داری اینجوری میکنی

مگه خوت نبودی که همیشه بهم میگفتی دنیا یه روز به مراد ما میشه

مگه خودت نگفتی خدا بزرگه به خدا توکل کن درست میشه

پس چی شده که یه دفعه از زمین و زمان بریدی

تو رو خدا بهم بگو

می خوام بهت زنگ بزنم

میترسم ازم بیشتر دلخور بشی

نمی دونم چیکار باید بکنم برات

نمی دونم چه جوری  گره مشکلات عسلم رو باز کنم

چون دقیقا نمی دونم گره کار چیه

من که چشم انتظارت بودم و هستم و می مونم

پس چی شده که یه دفعه .........

تو رو خدا من رو از این هنگ بودن در بیار

اتل متل

اتل متل جدایی

عروسکم کجایی

گاهو حسن کجا رفت

ننه تو قصه هارفت

نه یک ایمیل

نه یک زنگ

دلم شده برات تنگ

چرا شدی بی وفا

خالی ز لطف و صفا

آخه منم دل دارم

حق آب و گل دارم

هندستون فرنگی

عشق به این قشنگی

اسمشو بزار محبت

تا آخر قیامت


**********

آخ که دلم داره برات پر میکشه

فال

عزیزم

فالی به نیت تو گرفتم

برات هم فرستادم

اما تو حتی جواب سلام منو هم ندادی که هیچ

جوابی هم ندادی

این فالت

ای خداااااااااااااااااا ؟


ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چرا دعای ما رو برآورده نکردی

چرا ما رو دوست نداری

مگه ما بنده تو نبودیم

مگه ما هزار بار تو رو صدا نکردیم

مگه ما تو رو از ته دلمون صدا نکردیم

مگه ما ازت کمک نخواستیم

مگه خودت تو قرآن نگفتی که منو بخوانید تا خواسته هاتون رو مستجاب کنم

ما که ازت پول و سرمایه نخواستیم

ما که ازت پست و جاه و مقام نخواستیم

ما فقط یه زندگی عاشقونه و آروم ازت خواستیم

آیا این خواسته زیادی بود؟

چرا اینقدر ما رو زجر میدی

بند هات برای بچه هاشون از خودشون مایه می زارن

تو که اینقدر بزرگی

تویی که به بدی بندهات نگاه نمی کنی

چرا پس ما رو دوست نداری

چرا با ما اینجوری میکنی

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آخه چرا؟

سلام

سلام به تویی که نمی دونم چرا یه دفعه بریدی؟

چی شده؟

تویی که این همه عاشقم بودی

یه دفعه یه صبح اومدی و گفتی که همه چیز تموم شده

باور نمی کنم که منو دوست نداری

ولی دلیل فرارت رو هم نمی دونم

با دلیل هایی که آوردی یه ذره قانع نشدم

چی شده عسلم

من به درک

چیکار داری میکنی با خودت؟

دیروز وقتی اومدم سر کار

نتونستم طاقت بیارم

خودت بهتر میدونی که هر روزم رو با سلام کردن به تو شروع می کردم

و با جواب سلام تو انرژی می گرفتم

ولی دیروز نتونستم طاقت بیارم

چون ازم خداحافظی کردی

می ترسیدم بهت سلام کنم

تا ساعت 9 بیشتر طاقت نیاوردم و مرخصی روزانه گرفتم و زدم بیرون

تا بعد از ظهر آواره و ویلون تو خیابون ها پرسه زدم و بعدش رفتم خونه

خونه هم طاقت نیاوردم و به بهونه خرید اومدم سر کوچه شما

چند دور دور زدم و رفتم بازار

به این امید که شاید بتونم ببینمت

ولی انگار برای همیشه از من فرار کردی

چه گناهی کردم

نمی دونم

حتما من مقصر بودم که این مدت بهت زیادی فشار آوردم

نمی دونم

شاید برات اتفاقی افتاده که به من نمیگی

اگه بعد خداحافظیت حرف تندی زدم

منو ببخش

آخه من ظرفیت خبر خداحافظیتو نداشتم وندارم

هنوز هم باور نمی کنم که دیگه منو نمی خوای

هنوز هم اول صبح به امید سلام تو میام سر کار

هنوز هم ................



دلبر من

شب سردی ست و هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی  من دلبر بارانی من۰۰۰۰۰

تمنا از خدا

گاهی میرسه که دیگه از خدا نه پول میخوای نه خونه میخوای و نه … !
یه موقع هایی هست فقط یه دل خوش میخوای !
فقط یه دل خوش …
که دلبرت کنارت باشه 

و باهاش خوشی را از ته دلت تجربه کنی

بی سواد


دلتنگم،
مثل مادر بی سوادی
که دلش هوای بچه اش را کرده
ولی بلد نیست شماره اش را بگیره.

عادت


عادت ندارم درد دلم را ،
به همه کس بگویم ..! ! !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،
تا همه فکر کنند . . .
نه دردی دارم و نه قلبی