درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

درد دل های یه دل شکسته

این وبلاگ درد دل های یه خسته هست که عشقش بخاطر ناملایمات روزگار مجبور ه ازش دور باشه

دلتنگی ها


ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﻫﺎ ﻣﺎﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ.. !!!
ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ!!
ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﻲ!!
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﮔﻔﺘﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!”.

دوستت دارم


ترا که دوست دارم
بهار،سبزتر است
خدا مهربان تر است
باران نرم می بارد
و من ساده تر می رویم
ترا که دوست دارم
درخت ها
رودها
واژه ها
ستاره ها
حتی خودت هم زیبا تر می شوی

می ترسم از

می ترسم از اینکه
روزی
یک جایی
من وتو
خیلی دور ازهم
شب و روز در اغوش یک غریبه بی قرار هم باشیم....
و بعد از هر بار هم اغوشی...
به یاد اغوش هم بی صدا گریه کنیم...

دلتنگتم



از بی نهایت غروب غم انگیز بی تو بودن حرف میزنم تا بفهمی چقدر اینجا جایت خالی است .

نبودنت غروب غمبار دل شکسته من است .چشمان منتظرم خیره بر آسمان پرستاره بدنبال مهتابش میگردد قطرات اشک بر ساحل چشمان به انتظار نشسته ام جاریست حس عجیبی وجودم را در بر گرفته دلتنگیهایم از بی تو بودن لبریز گشته خود را در کلبه بی کسی ام به شوق امدنت حبس کردم .باز میگویم به عشق امدنت ثانیه ها را می شمارم. باز میگویم برای تو و بعشق تو زنده ام . لحظه های بی تو بودن را گونه های اشک الودم را قلب نا ارامم را چشمان منتظرم را لمس کن . من هستم . تنهایم اما با تو هستم بی تو نیستم ..

عزیزم


در شب کوچک من ، افسوس

باد با برگ درختان میعادی دارد

در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست


گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی ؟

من غریبانه به این خوشبختی می نگرم

من به نومیدی خود معتادم

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی ؟


در شب اکنون چیزی می گذرد

ماه سرخست و مشوش

و بر این بام که هر لحظه در او بیم فرو ریختن است

ابرها، همچون انبوه عزاداران

لحظهء باریدن را گوئی منتظرند


لحظه ای

و پس از آن، هیچ.

پشت این پنجره شب دارد می لرزد

و زمین دارد

باز می ماند از چرخش

پشت این پنجره یک نامعلوم

نگران من و تست


ای سراپایت سبز

دستهایت را چون خاطره ای سوزان، در دستان عاشق من بگذار

و لبانت را چون حسی گرم از هستی

به نوازش لبهای عاشق من بسپار

باد ما با خود خواهد برد

باد ما با خود خواهد برد

تو ...


تو در هوای شعرهایم جا مانده ای!
خودت را که میگیری از بیت هایم،
هوای جملاتم ابری میشود...
با من بمان،تا پائیز شعرهایم با تو اردیبهشت شود....

حس ناب


آدم وقـتی یـه حـس تکرار نشدنی رو
با یکی تجـربه مـیکـنه ..

دیگه اون حــس رو با کـس دیگه ای
نـمیـتونه تـجـربه کـنه !

بـعـضی حــس هـا ..
خــاص و نــاب هـسـتـنـد ..

مـثـل بــعـضـی آدم هـا ..!